Služby a záruky

Nenechte se zaskočit nepředvídatelnými událostmi!

S pojištěním a prodlouženou zárukou můžete hodit starosti za hlavu. Konkrétní nabídku služeb u vybraných produktů naleznete po vložení zboží do košíku.

Pojištění prodloužené záruky (PPZ)

Férové pojištění prodloužené záruky až na 5 let

Elektrické spotřebiče jistě plánujete užívat i po uplynutí 2leté zákonné záruky, kdy pravděpodobnost výskytu závad na spotřebičích výrazně roste. Opravy jsou dnes drahou záležitostí a u větších spotřebičů zaplatíte již za příjezd opraváře a úvodní diagnostiku závad. Pokud nemá opravář potřebný náhradní díl, zaplatíte další peníze za jeho opětovný výjezd. Spotřebič ještě není opravený, ale Vy už jste o několik set korun chudší. Pojištění prodloužené záruky (PPZ) Vás těchto problémů i nákladů zbaví.

Klíčové vlastnosti

• Chrání přístroj ve srovnatelném rozsahu jako záruka výrobce.
• Plynule navazuje na zákonnou záruku.
• Možnost prodloužení záruky o 12, 24 či 36 měsíců.
• Nulová spoluúčast, nic nedoplácíte.
• Hodnotu plnění nesnižujeme o amortizaci, náklady hradíme až do výše pořizovací ceny.
• Zaplatíme za Vás náklady na opravu.
• V případě neopravitelnosti za Vás zaplatíme náklady na nový přístroj srovnatelných parametrů.


Jednoduché hlášení závady

V případě, že se v průběhu pojištění vyskytne na spotřebiči závada, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.

Hlášení škod

Opravíme či vyměníme za nový

V případě závady se pokusíme spotřebič opravit. Pokud je oprava nemožná nebo neekonomická, dostanete na výběr spotřebič srovnatelné kvality a parametrů. Následně Vám jej dopravíme až domů. Pokud si vyberete výrobek s vyšší pořizovací cenou, pouze doplatíte cenový rozdíl.

Oprava či výměna

Bez amortizace a spoluúčasti

Na nákladech souvisejících s odstraněním závady nebo výměnou spotřebiče za nový se nijak finančně nepodílíte. Kompletně je hradíme my, a to až do výše pořizovací ceny spotřebiče.

Bez amortizace

100% záruka vrácení peněz

V případě, že o spotřebič přijdete ještě během zákonné záruky, například vrácením, výměnou nebo úplným zničením, dostanete celé pojistné zpět.

100% záruka

Převod pojištění

Pokud se rozhodnete zařízení prodat ještě před vypršením záruky, je možné pojištění jednoduše převést na nového majitele. Navýšíte tak hodnotu zařízení pro následný prodej.

Převod pojištění

Pojistitel produktu

Pojišťovna AWP P&C Česká republika - odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatelem služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.

Pojistitel

Pojištění náhodného poškození a odcizení (PNPO)

Ochraňte svoje zařízení až na 2 roky

Lehké zavadění o kabel a notebook letí ze stolu dolů, tlačenice v autobuse, po které zmizel z Vaší tašky fotoaparát. Tyto malé chvilky nepozornosti či nešikovnosti Vás mohou snadno připravit o zařízení za mnoho tisíc korun. Pojištění náhodného poškození a odcizení (PNPO) dokáže následky těchto nepříjemných okamžiků zmírnit.

Klíčové vlastnosti

• Kryje případy náhodného poškození výrobku a jeho odcizení.
• Platí ihned po zakoupení přístroje.
• K dispozici ve variantách na 1 nebo 2 roky
• Zaplatíme za Vás náklady na opravu (až do výše pořizovací ceny zařízení).
• V případě, že je přístroj neopravitelný či odcizený, za Vás zaplatíme náklady na nový produkt se srovnatelnými parametry (až do výše pořizovací ceny toho původního).
• Spoluúčast 15% z výše plnění v 1. roce a 25% v druhém roce trvání pojištění.


Jednoduché hlášení škody

V případě, že v průběhu PNPO dojde k náhodnému poškození nebo odcizení zařízení, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.

Hlášení škod

Oprava nebo výměna za nový

Je-li poškozené zařízení neopravitelné, dostanete na výběr z výrobků stejných nebo srovnatelných parametrů a zařízení Vám bude vyměněno za zcela nové. V případě, že si jako náhradu vyberete výrobek s vyšší pořizovací hodnotou, doplatíte rozdíl mezi pojistným limitem a cenou nového výrobku.

Oprava či výměna

Vše zařídíme za Vás

Opravený, případně vyměněný výrobek dopravíme až k Vám domů. Náklady za opravu či za nový výrobek platí pojišťovna přímo výrobci, případně servisu. Vaším úkolem je zařízení pouze přijmout.

Vše zařídíme

100% záruka vrácení peněz

V případě, že přijdete o výrobek v zákonné záruce (vrácením, výměnou či úplným zničením výrobku), stačí tuto skutečnost nahlásit pojišťovně a ta Vám vrátí nespotřebovanou část pojistného zpět.

100% záruka

Co Vám pojištění ochrání a co už ne

ANO NE
Pád Úmyslné poškození výrobku
Vniknutí kapaliny do elektronických částí Kosmetické vady, které nemají vliv na funkci
Mechanické poškození (i dětmi a zvířaty) Odcizení výrobku, který byl volně odložený
Loupež za použití nebo pohrůžky násilí Odcizení z auta, pokud byl přístroj zvenčí vidět
Krádež násilným vloupáním do uzavřeného prostoru Odcizení, které nebylo nahlášeno Policii ČR

Pojistitel produktu

Pojišťovna AWP P&C Česká republika - odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatelem služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.

Pojistitel

Pojištění mobilních zařízení (PMZ)

Jistota pro Vaše zařízení i data

Doba "nezničitelných" tlačítkových telefonů je dávno pryč. Incident končící prasklým displejem telefonu zažil už na vlastní kůži každý čtvrtý uživatel. Bohužel vyměnit prasklý displej je dnes často stejně nákladné jako pořízení nového telefonu. Daleko větší škody pak může napáchat krádež telefonu spojená s případným zneužitím Vašich dat. Pojištění mobilního telefonu nepříjemným situacím nezabrání, ale dokáže si poradit s jejich následky.

Klíčové vlastnosti

• Kryje případy náhodného poškození či jeho odcizení.
• Platí ihned po zakoupení přístroje.
• Zahrnuje ochranu proti zneužití dat či volacího času
• Kryje rozbití displeje či dotykové části následkem pádu.


Jednoduché hlášení škody

V případě, že v průběhu pojištění dojde k náhodnému poškození nebo odcizení přístroje, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.

Hlášení škod

Nízká spoluúčast a amortizace

Hodnota mobilních zařízení po nákupu rapidně klesá. V rámci PMZ však od nás, v případě zcizení či poškození Vašeho zařízení, i po dvou letech získáte více než polovinu jeho původní hodnoty, a to při spoluúčasti pouhých 10%.

Nízká spoluúčast

Oprava nebo výměna za nový

Je-li zařízení neopravitelné, dostanete na výběr z výrobků stejných nebo srovnatelných parametrů. V případě, že si jako náhradu vyberete výrobek s vyšší pořizovací hodnotou, doplatíte rozdíl mezi pojistným limitem a cenou nového výrobku.

Oprava či výměna

100% záruka vrácení peněz

V případě, že přijdete o výrobek v zákonné záruce (vrácením, výměnou či úplným zničením výrobku), stačí tuto skutečnost nahlásit pojišťovně a ta Vám vrátí nespotřebovanou část pojistného zpět.

100% záruka

Vše zařídíme za Vás

Opravené, případně vyměněné mobilní zařízení dopravíme až k Vám domů. Náklady za opravu či za nové zařízení platí pojišťovna přímo výrobci či servisu. Vaším úkolem je zařízení pouze přijmout.

Vše zařídíme

Co Vám pojištění ochrání a co už ne

ANO NE
Pád Úmyslné poškození výrobku
Vniknutí kapaliny do elektronických částí Kosmetické vady, které nemají vliv na funkci
Mechanické poškození (i dětmi a zvířaty) Odcizení výrobku, který byl volně odložený
Loupež za použití nebo pohrůžky násilí Odcizení z auta, pokud byl přístroj zvenčí vidět
Krádež násilným vloupáním do uzavřeného prostoru Odcizení, které nebylo nahlášeno Policii ČR
Prasklý displej

Pojistitel produktu

Pojišťovna AWP P&C Česká republika - odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatelem služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.

Pojistitel

Pojištění jízdních kol

Typ pojištění Prodloužení záruky Náhodné poškození Krádež
Délka pojištění až 3 roky, po skončení zákonné záruky až 2 roky, platí ihned po zakoupení kola až 2 roky, platí ihned po zakoupení kola
Krytí výrobní vady rámu mechanické poškození kola např. při nehodě krádež kola z uzavřeného prostoru či uzamčeného vozu
Cena (ročně) od 199 Kč od 349 Kč od 349 Kč
Spoluúčast bez spoluúčasti nízká spoluúčast nízká spoluúčast
Pojištění jízdních kol

Prodloužená záruka na rám kola

Pojistná částka – 70 % z pořizovací ceny kola.

Pojištění náhodného poškození a pojištění odcizení

Pojistná částka – pořizovací cena kola
Spoluúčast je 10 %, minimálně však 1500 Kč
V případě opravy – 10 % z ceny opravy včetně práce a použitých náhradních dílů
V případě dodání nové věci – 10 % z pořizovací ceny původního kola

Pro všechny tyto produkty platí následující:

Územní platnost je EU. Pojišťovna hradí náklady na nové náhradní díly, použitý materiál a práci servisního technika. Pokud je oprava nemožná nebo neekonomická, má pojištěný právo na zajištění nového jízdního kola srovnatelných parametrů. Náklady na dopravu do a ze servisu hradí zákazník.

Jak probíhá řešení oprav?

V případě, že se v průběhu platnosti pojistných produktů objeví závada na zakoupeném kole či je kolo odcizeno, má zákazník dvě možnosti, jak Allianz Assistance kontaktovat:

Online
QR kód – na pojistné smlouvě
Web – www.hlaseniskod.cz

Stačí načíst QR kód na své pojistné smlouvě a automaticky budete přesměrován/a na webové stránky pro nahlášení pojistné události. Údaje ze smlouvy se automaticky vepíší do webového formuláře. Pokud na svém telefonu nemáte QR čtečku, můžete nahlásit pojistnou událost přímo na webu www.hlaseniskod.cz. Po odeslání hlášenky budete o dalších krocích informován/a e-mailem a to do 2 pracovních dnů.

Telefonicky
+420 283 002 868
V případě telefonického hlášení si prosím připravte číslo smlouvy. Pracovníci linky si ověří platnost smlouvy, vezmou si od Vás kontaktní údaje, dále informace o výrobku a charakteru jeho závady. Zakázku poté předají příslušnému servisnímu partnerovi, který vás do 2 pracovních dnů kontaktuje a domluví se s vámi na způsobu a termínu opravy.


Pojistné podmínky ke stažení.

Cykloasistence

Cykloasistence

Zakoupením produktu získáte výhody, které vás ochrání v případě poškození jízdního kola po dobu 12 měsíců od nákupu:

  • Následkem nárazu či pádu při vyjížďce
  • Škody způsobené funkční závadou či mechanickou poruchou, které nejsou kryté zárukou

Stačí, abyste si zavolal/a na speciální linku péče o zákazníky na tel: +420 283 002 828 (non-stop), sdělil/a podrobnosti své nehody a přijede pro vás odtahová služba, která vás odveze i s nepojízdným kolem na místo určení – zpět do penzionu či hotelu, do servisu nebo zpátky domů.

Pro koho je Cyklo Asistence určena?

Cyklo Asistance pomáhá vyřešit neočekávaná a nemilá překvapení spojená s nehodou na cestách po České Republice. Cyklo Asistance je určena pro koncové spotřebitele (nikoliv pro firemní klientelu). Na tento produkt se nevztahuje žádná spoluúčast.

STANDARD – pro jednotlivce, kryje až 4 kola
RODINA – pro celou rodinu, kryje až 4 osoby a 8 kol.

Cyklo Asistance je možné zakoupit opakovaně!
JEDNOTLIVEC 379 Kč/rok, RODINA 599 Kč/rok
Pojištění vybité baterie: JEDNOTLIVEC 119 Kč/rok, RODINA 199 Kč/rok

Registrace kola

Po zakoupení Cyklo Asistance jednoduše registrujete pojištění kola zasláním identifikačních údajů (značka, sériové číslo) nejpozději do 5 pracovních dní na e-mailovou adresu: registracekol@allianz.com. Po potvrzení registrace můžete okamžitě začít službu využívat.

Co se stane, když ...?

V případě, že se vám v průběhu platnosti Cyklo Asistence stane nehoda či porucha, následkem čehož nemáte pojízdné kolo, zavoláte na speciální linku pro cyklisty (+420 283 002 828) a sdělí operátorovi: číslo smlouvy, identifikační údaje, detailní popis nehody s přesnou polohou místa, kde se nachází. Operátor ihned poté vyšle odtahovou službu do místa určení a informuje vás o době jejího příjezdu.

Náklady na odtah nepojízdného kola a odvoz zákazníka hradí pojišťovna, a to do výše 2.000 Kč. Zákazník může využít tuto službu třikrát!


Pojistné podmínky ke stažení.

První spuštění pro notebooky, počítače a All in One

První spuštění - KLASIK

Klasik

Služba první spuštění je tu pro všechny co nechtějí ztrácet čas zdlouhavým nastavováním systému. Součástí služby je instalace ovladačů a dalších doprovodných aplikací, které jsou nutné pro každodenní práci se systémem Windows. Ve verzi komfort vám navíc zaktualizujeme systém na nejnovější verzi a naistalujeme u nás zakoupený software.

Jak na to:

Službu si přidáte do košíku společně se zbožím, na které chcete První spuštění aplikovat. Pokud chcete nainstalovat další u nás zakoupený software je potřeba mít ho na společné faktuře se zařízením.
U zboží skladem bude zařízení připraveno do 2 pracovních dnů, v ostatních případech do 2 pracovních dnů od data naskladnění.
Při osobním odběru s vámi náš technik projde základní zaškolení.

Služba obsahuje:

  • Základní nastavení zařízení (napájecí profily, datum a čas, aplikace po spuštění)
  • Instalace ovladačů zařízení
  • Instalace a konfigurace přehrávače
  • Instalace zakoupeného antiviru
  • Instalace programu pro čtení PDF
  • Základní instruktáž, aktivace

První spuštění - KOMFORT

Komfort

Služba první spuštění je tu pro všechny co nechtějí ztrácet čas zdlouhavým nastavováním systému. Součástí služby je instalace ovladačů a dalších doprovodných aplikací, které jsou nutné pro každodenní práci se systémem Windows. Ve verzi komfort vám navíc zaktualizujeme systém na nejnovější verzi a naistalujeme u nás zakoupený software.

Jak na to:

Službu si přidáte do košíku společně se zbožím, na které chcete První spuštění aplikovat. Pokud chcete nainstalovat další u nás zakoupený software je potřeba mít ho na společné faktuře se zařízením.
U zboží skladem bude zařízení připraveno do 2 pracovních dnů, v ostatních případech do 2 pracovních dnů od data naskladnění.
Při osobním odběru s vámi náš technik projde základní zaškolení. Také pomůže s aktivací Office nebo jiného u nás zakoupeného softwaru.

Služba obsahuje:

  • Základní nastavení zařízení (napájecí profily, datum a čas, aplikace po spuštění)
  • Instalace ovladačů zařízení
  • Instalace a konfigurace přehrávače
  • Instalace zakoupeného antiviru
  • Instalace programu pro čtení PDF
  • Instalace internetového prohlížeče
  • Základní instruktáž, aktivace
  • Instalace souborového manažera
  • Instalace zakoupených Microsoft Office (aktivace se zákazníkem nebo provede samostatně) - Pro aktivaci je nutné prodejci poskytnout přihlašovací údaje k již vytvořenému Microsoft účtu.
  • Instalace programu pro komunikaci přes Internet (Skype, nastavení mikrofonu a kamery)
  • Instalace programu pro správu archivačních souborů
  • Instalace dalších, u nás zakoupených programů (aktivace se zákazníkem nebo provede samostatně)

Výměna dárku

Nakupte dárky s jistotou a bez rizika! Netrefili jste ten správný vánoční dárek? Nevadí. Dárky můžete v klidu vrátit až do konce ledna.

Jak to funguje?

  1. Spolu s vybraným zbožím vložte do košíku i bezplatnou službu Výměna dárku.
  2. V případě, že pod stromečkem zjistíte, že dárek z nějakého důvodu obdarované osobě nevyhovuje, můžete od 28. 12. 2020 do 31. 1. 2021 využít službu Výměna dárku.
     (v případě rozbaleného zboží pouze do 10. 1. 2021)
  3. Do 7 pracovních dnů po vrácení zboží vám na e-mail dorazí voucher, který můžete do 28. 2. 2021 uplatnit na veškerý sortiment.
Pro službu Výměna dárku platí níže uvedené podmínky.

Podmínky akce:

  1. Služba Výměna dárku je nabízena od 28. 10. do 18. 12. 2020 k vybraným produktům.
  2. Vrácení zboží prostřednictvím služby „Výměna dárku“ lze uskutečnit od 28. 12. 2020 do 31. 1. 2021 u nerozbalených produktů a do 10. 1. 2021 u rozbalených produktů.
  3. Službu „Výměna dárku“ musí zákazník přidat do košíku v prvním kroku objednávkového procesu.
  4. Nabídku lze využít na zboží, u kterého je tato služba nabízena v rámci nákupního procesu.
  5. Vložení služby do košíku je zdarma.
  6. Využít službu lze na některé z našich prodejen nebo zasláním zboží na reklamační oddělení do Olomouce s průvodním dopisem.
  7. V případě využití/spotřebování služby je účtován manipulační poplatek:
    a. 0 Kč poplatek v případě vrácení nerozbaleného zboží.
    b. 10 % (vč. DPH) z kupní ceny zboží, v případě vrácení rozbaleného produktu.
  1. Za zboží splňující podmínky této služby, vám vrátíme cenu zboží zpět ve formě T.S.BOHEMIA poukazu v hodnotě vráceného zboží uvedeném na daňovém dokladu,
    přičemž tato částka bude ponížena o manipulační poplatek dle bodu č. 7.
  2. Poukázka je vrácena na e-mail kupujícího nejpozději do 7 pracovních dnů od spotřebování služby.
  3. Platnost poukázky je do 28. 2. 2021 a lze jí využít na kompletní sortiment e-shopu www.tsbohemia.cz.
  4. V případě odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů od data nákupu, není účtován manipulační poplatek a vrácení peněz probíhá dle standardního reklamačního postupu.
  5. Nevrací se cena za spotřebovanou službu „První spuštění".
  6. Nelze vrátit dárkové poukazy, licence, zboží vytvořené na míru spotřebitele a další zboží, u něhož nelze využít ani zákonného odstoupení.
  7. Službu nelze uplatnit při nákupu produktů na splátky.

Pro více informací neváhejte kontaktovat naše obchodní oddělení: obchod@tsbohemia.cz nebo tel. 585 157 488.






0

Nákupní košík

 
 
 
 
 
­

 
Black Friday
Porovnáváte 0 Zobrazit Smazat vše

    Přihlaste se

     
    ­
    Nemáte ještě účet? Zaregistrujte se | Zapomněli jste heslo?