S pojištěním a prodlouženou zárukou můžete hodit starosti za hlavu. Konkrétní nabídku služeb u vybraných produktů naleznete po vložení zboží do košíku.
Pojištění prodloužené záruky (PPZ)
Férové pojištění prodloužené záruky až na 5 let
Elektrické spotřebiče jistě plánujete užívat i po uplynutí 2leté zákonné záruky, kdy pravděpodobnost výskytu závad na spotřebičích výrazně roste. Opravy jsou dnes drahou záležitostí a u větších spotřebičů zaplatíte již za příjezd opraváře a úvodní diagnostiku závad. Pokud nemá opravář potřebný náhradní díl, zaplatíte další peníze za jeho opětovný výjezd. Spotřebič ještě není opravený, ale Vy už jste o několik set korun chudší. Pojištění prodloužené záruky (PPZ) Vás těchto problémů i nákladů zbaví.
Klíčové vlastnosti
• Chrání přístroj ve srovnatelném rozsahu jako záruka výrobce.
• Plynule navazuje na zákonnou záruku.
• Možnost prodloužení záruky o 12, 24 či 36 měsíců.
• Nulová spoluúčast, nic nedoplácíte.
• Hodnotu plnění nesnižujeme o amortizaci, náklady hradíme až do výše pořizovací ceny.
• Zaplatíme za Vás náklady na opravu.
• V případě neopravitelnosti za Vás zaplatíme náklady na nový přístroj srovnatelných parametrů.
Jednoduché hlášení závady
V případě, že se v průběhu pojištění vyskytne na spotřebiči závada, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.

Opravíme či vyměníme za nový
V případě závady se pokusíme spotřebič opravit. Pokud je oprava nemožná nebo neekonomická, dostanete na výběr spotřebič srovnatelné kvality a parametrů. Následně Vám jej dopravíme až domů. Pokud si vyberete výrobek s vyšší pořizovací cenou, pouze doplatíte cenový rozdíl.

Bez amortizace a spoluúčasti
Na nákladech souvisejících s odstraněním závady nebo výměnou spotřebiče za nový se nijak finančně nepodílíte. Kompletně je hradíme my, a to až do výše pořizovací ceny spotřebiče.

100% záruka vrácení peněz
V případě, že o spotřebič přijdete ještě během zákonné záruky, například vrácením, výměnou nebo úplným zničením, dostanete celé pojistné zpět.

Převod pojištění
Pokud se rozhodnete zařízení prodat ještě před vypršením záruky, je možné pojištění jednoduše převést na nového majitele. Navýšíte tak hodnotu zařízení pro následný prodej.

Pojistitel produktu
Pojišťovna AWP P&C Česká republika - odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatelem služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.

Dokumenty ke stažení pro fyzické (FO) a právnické (PO) osoby
• Předsmluvní informace pro FO
• Informace o pojistných produktech pro FO
• Všeobecné pojistné podmínky pro FO
• Předsmluvní informace pro FO (mobilní telefony)
• Informace o pojistných produktech pro FO (mobilní telefony)
• Všeobecné pojistné podmínky pro FO (mobilní telefony)
• Předsmluvní informace pro PO
• Informace o pojistných produktech pro PO
• Všeobecné pojistné podmínky pro PO
• Oznámení o ochraně osobních údajů

Pojištění náhodného poškození a odcizení (PNPO)
Ochraňte svoje zařízení až na 2 roky
Lehké zavadění o kabel a notebook letí ze stolu dolů, tlačenice v autobuse, po které zmizel z Vaší tašky fotoaparát. Tyto malé chvilky nepozornosti či nešikovnosti Vás mohou snadno připravit o zařízení za mnoho tisíc korun. Pojištění náhodného poškození a odcizení (PNPO) dokáže následky těchto nepříjemných okamžiků zmírnit.
Klíčové vlastnosti
• Kryje případy náhodného poškození výrobku a jeho odcizení.
• Platí ihned po zakoupení přístroje.
• K dispozici ve variantách na 1 nebo 2 roky
• Zaplatíme za Vás náklady na opravu (až do výše pořizovací ceny zařízení).
• V případě, že je přístroj neopravitelný či odcizený, za Vás zaplatíme náklady na nový produkt se srovnatelnými parametry (až do výše pořizovací ceny toho původního).
• Spoluúčast 15% z výše plnění v 1. roce a 25% v druhém roce trvání pojištění.
Jednoduché hlášení škody
V případě, že v průběhu PNPO dojde k náhodnému poškození nebo odcizení zařízení, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.

Oprava nebo výměna za nový
Je-li poškozené zařízení neopravitelné, dostanete na výběr z výrobků stejných nebo srovnatelných parametrů a zařízení Vám bude vyměněno za zcela nové. V případě, že si jako náhradu vyberete výrobek s vyšší pořizovací hodnotou, doplatíte rozdíl mezi pojistným limitem a cenou nového výrobku.

Vše zařídíme za Vás
Opravený, případně vyměněný výrobek dopravíme až k Vám domů. Náklady za opravu či za nový výrobek platí pojišťovna přímo výrobci, případně servisu. Vaším úkolem je zařízení pouze přijmout.

100% záruka vrácení peněz
V případě, že přijdete o výrobek v zákonné záruce (vrácením, výměnou či úplným zničením výrobku), stačí tuto skutečnost nahlásit pojišťovně a ta Vám vrátí nespotřebovanou část pojistného zpět.

Co Vám pojištění ochrání a co už ne
ANO | NE |
Pád | Úmyslné poškození výrobku |
Vniknutí kapaliny do elektronických částí | Kosmetické vady, které nemají vliv na funkci |
Mechanické poškození (i dětmi a zvířaty) | Odcizení výrobku, který byl volně odložený |
Loupež za použití nebo pohrůžky násilí | Odcizení z auta, pokud byl přístroj zvenčí vidět |
Krádež násilným vloupáním do uzavřeného prostoru | Odcizení, které nebylo nahlášeno Policii ČR |
Pojistitel produktu
Pojišťovna AWP P&C Česká republika - odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatelem služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.

Dokumenty ke stažení pro fyzické (FO) a právnické (PO) osoby
• Předsmluvní informace pro FO
• Informace o pojistných produktech pro FO
• Všeobecné pojistné podmínky pro FO
• Předsmluvní informace pro PO
• Informace o pojistných produktech pro PO
• Všeobecné pojistné podmínky pro PO
• Oznámení o ochraně osobních údajů

Pojištění mobilních zařízení (PMZ)
Jistota pro Vaše zařízení i data
Doba "nezničitelných" tlačítkových telefonů je dávno pryč. Incident končící prasklým displejem telefonu zažil už na vlastní kůži každý čtvrtý uživatel. Bohužel vyměnit prasklý displej je dnes často stejně nákladné jako pořízení nového telefonu. Daleko větší škody pak může napáchat krádež telefonu spojená s případným zneužitím Vašich dat. Pojištění mobilního telefonu nepříjemným situacím nezabrání, ale dokáže si poradit s jejich následky.
Klíčové vlastnosti
• Kryje případy náhodného poškození či jeho odcizení.
• Platí ihned po zakoupení přístroje.
• Zahrnuje ochranu proti zneužití dat či volacího času
• Kryje rozbití displeje či dotykové části následkem pádu.
Jednoduché hlášení škody
V případě, že v průběhu pojištění dojde k náhodnému poškození nebo odcizení přístroje, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.

Nízká spoluúčast a amortizace
Hodnota mobilních zařízení po nákupu rapidně klesá. V rámci PMZ však od nás, v případě zcizení či poškození Vašeho zařízení, i po dvou letech získáte více než polovinu jeho původní hodnoty, a to při spoluúčasti pouhých 10%.

Oprava nebo výměna za nový
Je-li zařízení neopravitelné, dostanete na výběr z výrobků stejných nebo srovnatelných parametrů. V případě, že si jako náhradu vyberete výrobek s vyšší pořizovací hodnotou, doplatíte rozdíl mezi pojistným limitem a cenou nového výrobku.

100% záruka vrácení peněz
V případě, že přijdete o výrobek v zákonné záruce (vrácením, výměnou či úplným zničením výrobku), stačí tuto skutečnost nahlásit pojišťovně a ta Vám vrátí nespotřebovanou část pojistného zpět.

Vše zařídíme za Vás
Opravené, případně vyměněné mobilní zařízení dopravíme až k Vám domů. Náklady za opravu či za nové zařízení platí pojišťovna přímo výrobci či servisu. Vaším úkolem je zařízení pouze přijmout.

Co Vám pojištění ochrání a co už ne
ANO | NE |
Pád | Úmyslné poškození výrobku |
Vniknutí kapaliny do elektronických částí | Kosmetické vady, které nemají vliv na funkci |
Mechanické poškození (i dětmi a zvířaty) | Odcizení výrobku, který byl volně odložený |
Loupež za použití nebo pohrůžky násilí | Odcizení z auta, pokud byl přístroj zvenčí vidět |
Krádež násilným vloupáním do uzavřeného prostoru | Odcizení, které nebylo nahlášeno Policii ČR |
Prasklý displej |
Pojistitel produktu
Pojišťovna AWP P&C Česká republika - odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatelem služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.

Dokumenty ke stažení pro fyzické (FO) a právnické (PO) osoby
• Předsmluvní informace STANDAR pro FO
• Informace o pojistných produktech STANDARD pro FO
• Všeobecné pojistné podmínky STANDARD pro FO
• Předsmluvní informace STANDARD pro PO
• Informace o pojistných produktech STANDARD pro PO
• Všeobecné pojistné podmínky STANDARD pro PO
• Předsmluvní informace TOP pro FO
• Informace o pojistných produktech TOP pro FO
• Všeobecné pojistné podmínky TOP pro FO
• Předsmluvní informace pro TOP PO
• Informace o pojistných produktech TOP pro PO
• Všeobecné pojistné podmínky TOP pro PO
• Oznámení o ochraně osobních údajů

Pojištění jízdních kol
Typ pojištění | Prodloužení záruky | Náhodné poškození | Krádež |
Délka pojištění | až 3 roky, po skončení zákonné záruky | až 2 roky, platí ihned po zakoupení kola | až 2 roky, platí ihned po zakoupení kola |
Krytí | výrobní vady rámu | mechanické poškození kola např. při nehodě | krádež kola z uzavřeného prostoru či uzamčeného vozu |
Cena (ročně) | od 199 Kč | od 349 Kč | od 349 Kč |
Spoluúčast | bez spoluúčasti | nízká spoluúčast | nízká spoluúčast |

Prodloužená záruka na rám kola
Pojistná částka – 70 % z pořizovací ceny kola.
Pojištění náhodného poškození a pojištění odcizení
Pojistná částka – pořizovací cena kola
Spoluúčast je 10 %, minimálně však 1500 Kč
V případě opravy – 10 % z ceny opravy včetně práce a použitých náhradních dílů
V případě dodání nové věci – 10 % z pořizovací ceny původního kola
Pro všechny tyto produkty platí následující:
Územní platnost je EU. Pojišťovna hradí náklady na nové náhradní díly, použitý materiál a práci servisního technika. Pokud je oprava nemožná nebo neekonomická, má pojištěný právo na zajištění nového jízdního kola srovnatelných parametrů. Náklady na dopravu do a ze servisu hradí zákazník.
Jak probíhá řešení oprav?
V případě, že se v průběhu platnosti pojistných produktů objeví závada na zakoupeném kole či je kolo odcizeno, má zákazník dvě možnosti, jak Allianz Assistance kontaktovat:
Online
QR kód – na pojistné smlouvě
Web – www.hlaseniskod.cz
Stačí načíst QR kód na své pojistné smlouvě a automaticky budete přesměrován/a na webové stránky pro nahlášení pojistné události. Údaje ze smlouvy se automaticky vepíší do webového formuláře. Pokud na svém telefonu nemáte QR čtečku, můžete nahlásit pojistnou událost přímo na webu www.hlaseniskod.cz. Po odeslání hlášenky budete o dalších krocích informován/a e-mailem a to do 2 pracovních dnů.
Telefonicky
+420 283 002 868
V případě telefonického hlášení si prosím připravte číslo smlouvy. Pracovníci linky si ověří platnost smlouvy, vezmou si od Vás kontaktní údaje, dále informace o výrobku a charakteru jeho závady. Zakázku poté předají příslušnému servisnímu partnerovi, který vás do 2 pracovních dnů kontaktuje a domluví se s vámi na způsobu a termínu opravy.
Pojistné podmínky ke stažení.
Cykloasistence

Zakoupením produktu získáte výhody, které vás ochrání v případě poškození jízdního kola po dobu 12 měsíců od nákupu:
- Následkem nárazu či pádu při vyjížďce
- Škody způsobené funkční závadou či mechanickou poruchou, které nejsou kryté zárukou
Stačí, abyste si zavolal/a na speciální linku péče o zákazníky na tel: +420 283 002 828 (non-stop), sdělil/a podrobnosti své nehody a přijede pro vás odtahová služba, která vás odveze i s nepojízdným kolem na místo určení – zpět do penzionu či hotelu, do servisu nebo zpátky domů.
Pro koho je Cyklo Asistence určena?
Cyklo Asistance pomáhá vyřešit neočekávaná a nemilá překvapení spojená s nehodou na cestách po České Republice. Cyklo Asistance je určena pro koncové spotřebitele (nikoliv pro firemní klientelu). Na tento produkt se nevztahuje žádná spoluúčast.
STANDARD – pro jednotlivce, kryje až 4 kola
RODINA – pro celou rodinu, kryje až 4 osoby a 8 kol.
Cyklo Asistance je možné zakoupit opakovaně!
JEDNOTLIVEC 379 Kč/rok, RODINA 599 Kč/rok
Pojištění vybité baterie: JEDNOTLIVEC 119 Kč/rok, RODINA 199 Kč/rok
Registrace kola
Po zakoupení Cyklo Asistance jednoduše registrujete pojištění kola zasláním identifikačních údajů (značka, sériové číslo) nejpozději do 5 pracovních dní na e-mailovou adresu: registracekol@allianz.com. Po potvrzení registrace můžete okamžitě začít službu využívat.
Co se stane, když ...?
V případě, že se vám v průběhu platnosti Cyklo Asistence stane nehoda či porucha, následkem čehož nemáte pojízdné kolo, zavoláte na speciální linku pro cyklisty (+420 283 002 828) a sdělí operátorovi: číslo smlouvy, identifikační údaje, detailní popis nehody s přesnou polohou místa, kde se nachází. Operátor ihned poté vyšle odtahovou službu do místa určení a informuje vás o době jejího příjezdu.
Náklady na odtah nepojízdného kola a odvoz zákazníka hradí pojišťovna, a to do výše 2.000 Kč. Zákazník může využít tuto službu třikrát!
Pojistné podmínky ke stažení.
Sestavení jízdního kola
Proč si zakoupit službu sestavení jízdního kola?
Díky této službě obdržíte kolo seřízené. To ale není vše, kolo přepravujeme v naší speciální tvrzené krabici. Je kvalitně zabezpečené proti poškození a rozladění během přepravy. Veškeré části a součásti jsou pečlivě dotaženy a promazány profesionálním mazivem Morgan Blue.
V nabídce T.S.BOHEMIA a.s. naleznete pouze jízdní kola té nejlepší kvality za správnou cenu. Produkt zavádíme v rámci zkvalitňování služeb s vizí dodávat nové jízdní kolo kvalitně seřízené, čisté a pečlivě zabalené. Pořízením služby získáte:
- Kompletní seřízení a promazání
- Pečlivé zabalení do speciální tvrzené krabice
- Dopravu zdarma
- Garanční servis zdarma v naší servisní síti -> nebo u Vámi zvoleného obchodníka po předchozí domluvě na emailu mtajcman@tsbohemia.cz (nelze volit vlastního obchodníka, pokud je v daném městě servisní partner T.S.BOHEMIA a.s.).
Cena služby: 399 Kč
Co je nutné vykonat po obdržení jízdního kola?
Kompletní informace a návod naleznete v přiloženém manuálu. Jednoduše lze říci:
- Vytočení řídítek do správné polohy a zafixování
- Nasazení pedálů, pokud jsou připraveny
- Pouze u některých modelů není z bezpečnostních důvodů nasazeno přední kolo – jednoduché nasazení a fixace rychloupínacím zařízením, nebo pevnou osou.
Vše ostatní je seřízeno, nastaveno, promazáno. Můžete bez obav vyrazit na projížďku. Garanční servis zdarma poté vykonejte po najetí maximálně 100km, nejpozději však do měsíce od koupě (datum na faktuře).
Protože si za kvalitou seřízení stojíme, dostáváte možnost vykonání garančního servisu zdarma v naší servisní síti, nebo u Vámi vybraného partnera ve Vašem městě po předchozí domluvě. Seznam smluvních partnerů.
Upozorňujeme, že bez zakoupení služby sestavení jízdního kola doporučujeme prvotní montáž vykonat vždy u specializovaného obchodníka. Cena sestavení se pak řídí dle jeho ceníku – včetně garančního servisu.
Spoustu pozitiv, za velmi příjemnou cenu. To vše Vám zařídí produkt sestavení jízdního kola. Nejen tedy správný produkt ale i správná služba, za správnou cenu! Tak nad čím ještě váháte.
Aktuální doba služby montáže jsou dva pracovní dny od objednání.
První spuštění pro notebooky, počítače a All in One
První spuštění - KLASIK

Služba první spuštění je tu pro všechny co nechtějí ztrácet čas zdlouhavým nastavováním systému. Součástí služby je instalace ovladačů a dalších doprovodných aplikací, které jsou nutné pro každodenní práci se systémem Windows. Ve verzi komfort vám navíc zaktualizujeme systém na nejnovější verzi a naistalujeme u nás zakoupený software.
Jak na to:
Službu si přidáte do košíku společně se zbožím, na které chcete První spuštění aplikovat. Pokud chcete nainstalovat další u nás zakoupený software je potřeba mít ho na společné faktuře se zařízením.
U zboží skladem bude zařízení připraveno do 2 pracovních dnů, v ostatních případech do 2 pracovních dnů od data naskladnění.
Při osobním odběru s vámi náš technik projde základní zaškolení.
Služba obsahuje:
- Základní nastavení zařízení (napájecí profily, datum a čas, aplikace po spuštění)
- Instalace ovladačů zařízení
- Instalace a konfigurace přehrávače
- Instalace zakoupeného antiviru
- Instalace programu pro čtení PDF
- Základní instruktáž, aktivace
První spuštění - KOMFORT

Služba první spuštění je tu pro všechny co nechtějí ztrácet čas zdlouhavým nastavováním systému. Součástí služby je instalace ovladačů a dalších doprovodných aplikací, které jsou nutné pro každodenní práci se systémem Windows. Ve verzi komfort vám navíc zaktualizujeme systém na nejnovější verzi a naistalujeme u nás zakoupený software.
Jak na to:
Službu si přidáte do košíku společně se zbožím, na které chcete První spuštění aplikovat. Pokud chcete nainstalovat další u nás zakoupený software je potřeba mít ho na společné faktuře se zařízením.
U zboží skladem bude zařízení připraveno do 2 pracovních dnů, v ostatních případech do 2 pracovních dnů od data naskladnění.
Při osobním odběru s vámi náš technik projde základní zaškolení. Také pomůže s aktivací Office nebo jiného u nás zakoupeného softwaru.
Služba obsahuje:
- Základní nastavení zařízení (napájecí profily, datum a čas, aplikace po spuštění)
- Instalace ovladačů zařízení
- Instalace a konfigurace přehrávače
- Instalace zakoupeného antiviru
- Instalace programu pro čtení PDF
- Instalace internetového prohlížeče
- Základní instruktáž, aktivace
- Instalace souborového manažera
- Instalace zakoupených Microsoft Office (aktivace se zákazníkem nebo provede samostatně) - Pro aktivaci je nutné prodejci poskytnout přihlašovací údaje k již vytvořenému Microsoft účtu.
- Instalace programu pro komunikaci přes Internet (Skype, nastavení mikrofonu a kamery)
- Instalace programu pro správu archivačních souborů
- Instalace dalších, u nás zakoupených programů (aktivace se zákazníkem nebo provede samostatně)
Pro více informací neváhejte kontaktovat naše obchodní oddělení: obchod@tsbohemia.cz nebo tel. 585 157 488.
